Kizlar bir suredir karnimin alt tarafinda baski hissettigim icin dun acile gitmistim doktor kontrol etti icerde kanama alani yok dedi cok sukur, bebisin basi asagida bebis asagida ama dogum kanalinda degil dedi, rahim agzi uzunlugu da iyi dedi bu bir hafta bolca dinlen bol su ic dedi. Bebegin suyunu da gosterdi bakin bu suyu dedi. Benim de birkac gundur sulu akintim oluyor sadece su olarak gelmiyor bazen icinde afedersiniz kendi normal akintim da oluyor. Dun bunu doktora sormayi unuttum su an cok tedirginim normal midir bu acaba? Bunu yasayan var mi? Bir yandan da birsey olsaydi dun doktor gorurdu diye dusunuyorum