Mybabyboy_ Kizlar aniden sekerim yukselfi .yedigim birdey kesin dokundu.uyuyamiyorum,hava alamiyorum olucem gibi sanki .su ictikce iciyorum oluyirum sanki .ne yapsam duser biliyormusunuz bisey?
SevgibiR Mybabyboy_ şey limonlu su iç yarim limon ama yinede bı bilene sor bence 🍋 düşürür ama geçen biri limonda da şeker fln diyordu ondan herkes bişi diyo işte😡
gksuaks Mybabyboy_ Kardeşim şeker hastası tip 1 yani iğne oluyor. Şekeri yükseldiği zaman annem bol su içirip evde tempolu bir şekilde bir kaç kere tur attırırdı bu geldi aklıma deneyin isterseniz umarım hemen düşer🙏🏻
Annesininmucizesi Mybabyboy_ canım ek insülin yapma korkma bnde şeker hastasıyım baktim yükseldi mi hemen ek insülin yapıyorm 3 yada 4 ünite hemen uap ki bebeğe zarar vermesin çünkü yüksek giderse bebekde seninle birlikte onu düşürmek için çırpınıyo 🙁