Bundan 2 hafta önce doktora gittim bakti bu çatlak dedi iyileşir bir kaç haftaya diyip krem verip yolladi aslında kabız falan değilim cok rahat lavoba ihtiyacımı görüyorum dün akşam birden bire cok ağrıyor yapti orda birsey var hissi olur ya öyle geri baktığımda baloncuk şekilde olmuş 2 parça var böyle foto atmak isterim ama ayıp olur diye size atmadın sizce engel olurmu doğuma yada bana tavsiye verebilir misiniz lütfen?