Kızlar merhaba, hamileliğim boyunca serklaj amniyosentez şu gelişi 10 gün hastanede yatış gibi bir çok süreç geçirdim. Kendim de hemşire yim. Bu durum bu süreçte beni. Çok yordu. Sürekli araştırmak birşeyleri bilmek sorgulamak. Sabır ede ede bu haftalara geldik. Ama sürekli yattığım şu koltuğun dili olsada konuşsa🙏 son günlerde iyice korku heyecan bir arada yaşıyorum. Doğum süreci nasıl olacak bebeğim sağlıklı olacak mı? Odaklanmak istemiyorum. İstemsizce kafamdan çıkmıyor. Aynı durumu yaşayıp bu duygu durumunu yönetebilen varmı? Yada yardımcı olabilecek bir öneride olur 🙏