Ruseybe Slm kızlar 32+6 da inş bu perşembe doktora gideceğim siizn bu haftalar kiloları nasıldı kaçtı 🙋🙅💝😇 birde kaçıncı haftalarda doktorunuz nst yönlendirdi
Tubagnlts Ruseybe nst kimine göre degisiyo yani durumunuza göre gonderiyolar sanciniz veya herhangi bi sorun varsa oyle bakıyorlar genelde 37. Hafta da bakiyolar
Oglanannesi11 Ruseybe 30. Haftamda 1800 kilo boy 42 demişti şimdi 32 deyim daha gitmedim 34 yada 35 de felan gidicem bakalım ne kadar olmuş soracağım 😊 ama çok önemsemiyorum ben kilosunu sadece sağlıklımı diye soruyorum o kadar😊😇