Pink29 estagfurullah ☺️ şöyle daha net anlatabilirim bebeğin doğum kanalına girmesi için sancı olması gerekiyor. Yani sancınız olsun ki bebek çıkış kanalına girsin böylelikle açılmanız olsun. Kimisinin sancısı olmuyor, kimisinin zamanı geçiyor, bi riski oluyor, su azalıyor derken kendi sancısını beklemeye zamanı olmuyor. O zamanda suni sancı dediğimiz şey veriliyor, bebeği doğum kanalına yönlendiriyor açılmayla doğum gerçekleşiyor. Bazıları fitil gibi oluyor bazıları serumla veriliyormuş suni sancınıda. Tabi bazı kadınların kendi sancısıyla yada suni sancıyla bile açılması olmuyor sezeryana alınıyorlar. O kadarı da nasip oluyor artık ☺️ Benim doktorum da 41e kadar kendi sancımı bekleyecekti, sancım olmazsa 41.haftada suni sancı verecekti, suni sancıyla açılmam olmazsa sezeryana alacaktı. Ama ben 40+1de kendi sancımla doğum yaptım. ☺️