Esramerym gercekten soktayim bi insan bu sicakda sanki karin icindeymis gibi üsürmü 🥹 iki hamilelik gecirdim yokdu doktorda normal diyor aklim almiyor
Ilkesmomy Esramerym bende oyleydım hala da oyleyım 15 olcaz ınsallah Burda bı kac yorum gordum üşürsen bebek cinsıyet erkek falan yazmıslaar bende dogru cıktı
Kkksss Esramerym benim gebeliğimin en net belirtilerinden biriydi üşümek. Vücuttaki hormon dalgalanmaları sebep oluyormuş. Bir de cinsiyetle ilişkili olduğunu söyleyen var ne derece doğru bilemiyorum. Erkek bebek üşütür, kız bebek ateş basması yaşatırmış.
Kaderyusuf Esramerym bende 11 haftalık oldum öğrenmeden önceki günlerden beri üşüyorum hatta ilk hamilelik belirtim üşümek dün gece eşim ve kızım klima ile terleyip uyudu bende yanlarında battaniye ile uyudum.
Esramerym AyseT_24 bacim kanlarim temiz cikti hormonlar diyor doktor ama bu sicakda hala üsümek cözemedim cidden
Esramerym Ilkesmomy hayirlisi olsunda bacim insallah cinsiyet önemli degilde saskinim ben hirkayla geziyorum insanlar short tshirtle🤣
Esramerym Derdideva haha aynen bacim yanliz degiliz🤣🤣🤣 kiz hepimiz erkek mi dogurcaz acaba hahah haydi insallah
prenseslerblogg Derdideva yaaa bende de bi üşüyorum bi yanıyorum aynı haftadayız 7+5 bizim sizinki kaç 🫠
Emlly Ayyy ben de yedi haftalığım ayaklarım kollarım üşüyorum resmen 🥰 ama üşümenin erkek bebek olduğunu yeni öğrendim 💙🥰
prenseslerblogg Esramerym bende bende bi üşüyorum bi yanıyorum değişik yani gece 100 kere uyanıyorum ne olacak bu halim 🤣
Kkksss Ilkesmomy 21. Haftadayım şuan 16.haftada erkek dedi doktor haftaya detaylıya gideceğim orda kesinleşecek :)
Merallonomikon Esramerym ilk hamileliğimde üşüme olmamıştı ve oğlum oldu. Şimdikinde aşırı üşüdüm son 2 gündür azaldı ve doktorum cinsiyeti yine erkek tahmin etti bakalım 11. hafta bitiyor