Aysenurkpehlivan Ben şimdi 32. Haftaya gitince çalışabilir almak istiyorum olurda aldıktan bi süre sonra normal rapor alınırsa analık izninden düşüyomu haberiniz bileniniz varmı
burcuo Aysenurkpehlivan Çalışabilir raporu aldınız ve sonra tek hekim raporu aldınız, doğru anlıyorum değil mi? O zaman analık izninden düşmüyor olması lazım. Fakat memuriyette tek hekim raporları 40 güne kadar alınabiliyor. Uzun süreli alacaksanız heyet raporu düşünmeniz gerek. Özellerde nasıl işliyor bilmiyorum
Mmehtappp Aysenurkpehlivan ben bunu aldım ve doktorum tekrar rapor alamayacagimi dilersen çalışamaz raporu alabilecegimi söyledi istediğim zaman
Janssue Aysenurkpehlivan 32.hafta 37’ye kadar calisabilir raporu alacaksiniz ama örnegin 35’te tekrar calisamaz raporu almak istiyorsunuz gibi anladim? Bu durumda yine doktorun duzenleyecegi raporu is yerine sunarak raporu revize ettirebilirsiniz
Rabiul Aysenurkpehlivan doğum sonrasına aktarılıyor bende öyle yaptım 32 de devam ettim çalışmaya 34 gibi çıktım aradaki 2 hafta doğum sonrasına aktarıldı
Aysenurkpehlivan Mmehtappp sanırım tekrar kadın doğumdan alınca öyle oluyo başka branştan alınca düşmüyo diyolar ama bende çok bilemiyorum
burcuo Aysenurkpehlivan Hastalık raporu diye parça parça alınabilir gibi geliyor. Uzun süreli olunca iş yeri de tepki gösterebilir. Ben memurum, yıllık iznimi bile kullandırtmadılar doğum sonrası ücretsiz izin hakkınız var diye. Sanki maaşımı cebinden ödüyor.
arinmommy çalışabilir aldıktan sonra izin kullanırsanız rapor dahi olsa doğum sonrası izine eklenmiyor o. Sıkıntı yani
_kediannesi Bende çalışabilir raporu aldıktan sonra , herhangi bir rapor aldığınızda raporunuz otomatik çalışamaz raporuna dönüyor diye biliyorum
Aysenurkpehlivan _kediannesi iştee aydınlanmak istediğim konu bende kaç yerde böyle okumud eklenir diyenlerde vardı
sumust Aysenurkpehlivan 32. Haftadan sonra fiili çalıştığımız günler doğum sonrası iznine eklenebiliyor yani çalışabilir raporu alıp üstüne aile hekiminden parça parça rapor da alsanız doğum sonrası izninize eklenmez. Mecbur ya çalışacağız 37. Haftaya kadar ya da direkt 32. Haftada izne ayrılacağız
alczynp @Aysenurkpehlivan düşüyor diye biliyorum.Alınan raporda izinde düşüyor olması gerek.Yani analık izninizi harcıyorsunuz.
burcuo Janssue Suç evet. Ama geçti, 3 sene önce bu dediğim. Ama tartışacak gücüm de yoktu, bazı zor zamanlar geçiriyordum. Bıraktım ben de. Ama hepi topu 1 ay iznim vardı kullanamadım