Mmehtappp Kızlar ilk gebeliğim 38+4 deyiz dün yürüyüş sonrasında lavaboya gittim ve çok az pıhtı gibi kan geldi yanlış gormediysem hemen ılık bı duşa girdim hafif sancım vardı ama sonrasında yattım uyudum ve hiç ağrım olmadı normal mi acaba ilk hamileliğim
Arpzehra Mmehtappp aynen öyle bende sizin gibi bugün 38+4 üm benim nişanım bir hafta önceden gelmişti
Arpzehra Sancı girdiği zaman dayanılmıcak bir sancı olduğunu hissetcekmişiz bazen yalancı sancılarda can yakabilir birde önemli olan düzenli gelmesi Mmehtappp