Sema1643 Kızlar bugün Tetanoz aşısı olmam gerekiyor ama idrar enfeksiyonum var sanırım afedersiniz hafif yanma ve koyu sarı şeklinde ve çok sık tuvalete çıkıyorum sizce ertelemem gerekir mi aşıyı yoksa olsam sorun olur mu
burcuo Sema1643 Ben de enfeksiyonla alakası yok diye biliyorum, en etkili 20.haftada oluyordu sanırım hatta. Vaktini geçirmeyin derim