erikarpuz öyle bir sözleşme yok ya izne çıkınca imzalıyo muyuz ki bu da uzun bir izin zaten döneceksin.. senin sonuçta 16 hafta iznin var ha 32.haftada ha 37.haftada başlatmışsın bunu, gelen kişi 16 hafta ya da 2 ay ücretsiz alırsan 6 aya yakın çalışmış olacak, müdürünün tam olarak düşündüğü nedir acaba, 2 ay ücretsizi almamanı istiyor da olabilir