Kkksss Eşimle fırsat buldukça külçe gram ya da dolar alıp kenara koymaya çalışıyoruz. Bir de bankadan çocuğumuz için bireysel emeklilik açtırdık her ay 100 dolar ona koyuyoruz. Çocuk doğup büyüdüğü zaman elinde bir birikim olsun diye…
Mrvsmt2502 Littlegirl amiiiin inşallah 🥰 40 bin İhlas okumayı düşünüyorum araba almayı düşünüyoruz inşallah. Ev almaya ümidim yok bu ülkede maalesef
forumgurmesi Biz birikim değil ama yatırım yapıyoruz, yatırım için de yüklü borçlara giriyoruz o yüzden evde altın dolar vs biriktirmeyiz. Araba,tarla,arsa alırız kazancımızla da borçları öder yenilerini alırız.
Ftm2025 Littlegirl tek maaş ben işe başlamıştım 2 ay sonra bıraktım hamileyim diye biriktirdik bir şeyler çünkü çocuğa toplasan 10 bin lira masraf etmişizdir gerisini benim ailem yaptı
adatuna Littlegirl arada bir çeyrek almak dışında birikim yapamıyorum 2 maaş giriyor ama benim maaşım bakıcı+ev kredisi ve sağlık sigortalarına gidiyor tek maaş kalıyor harcamaya anca
Accountant Littlegirl çift maaş giriyor yaptık ama miktar belirtmek istemiyorum her ay başı maaşları alınca otururuz masaya gelir gider hesabı yaparız kalanı nasıl değerlendireceğimizi konuşur plan yaparız ona göre ortak kararlar değerlendiririz elimizdekini
Littlegirl Accountant artık ne yaparsak kar diye bakıyoruz maalesef az çok diyecek bir devirde değiliz
Donaldvetomris Littlegirl tek maaş giriyor aylık kazancımız bizim değişiyor geçen ay yarım altın ve 2 gr kenara attık bu ay daha fazla birikim fırsatımız var gibi görünüyor ay başı tüm ödemeleri yapiyoruz kalan ile hemen bir şey alıyoruz
adatuna Littlegirl öyle canım da işte bitse de daha rahat olsak diye bakıyoruz kredi de her sene artıyor 4 sene geçer diye bekliyoruz
Accountant Littlegirl öyle tabi tlde tutmadığın sürece zarar etmezsin zaten ben o hatayı bir kez yaptım param pul oldu bir daha tl tövbe