Littlegirl Son 6 ayda birikim yapabildiniz mi yaptıysanız ortalama ne civarda oluyır tek maaşmı çift maaşmı giriyor eve
[silindi] Littlegirl çift maaş,bebeğime çok büyük alışverişler yapmamıştım aldığımı da yayarak aldığım için son 4 ay falan birikim yapabildim,doğumdan sonra hiç yapamadım henüz
Kullanmak_1 Littlegirl oyle bi kumbara var büyük ilk girişte durur 200 100 10€ işte gibi atıyoruz ama acmadım korkuyorum daha 5000bile olmamıştır ki ben birikim yapamam sanırım ya zaten sürekli yeni bişey aldırırım yada hiç olmadı eşya değiştiririm 🥲
Kullanmak_1 Littlegirl kıyafet de oyle ev eşyası da öyle kıyafeti biraz durdurdum hamileyim giyemiycem diye ama kuaför vs çok gidiyorum 🥲
Littlegirl miniminibebek bir borç bitiyor tamam diyoruz yeniden borç çıkıyor rabbim yardımcımız olsun hedeflerimzie ulaşalım inşallah
miniminibebek Littlegirl aynen öyle 😂şu kredilerimiz biterse eşimle tövbeliyiz bi daha bu kadar borca girmeyeceğiz diye nasip tabi ama 🙊
Mrvsmt2502 Littlegirl 1 çeyrek 2 gram yapmıştım ama gittiler maalesef 🥲 tekrar başladım şimdi 1 gram parası var çıkınca alacağım
Mrvsmt2502 Littlegirl tek maaşla birikim zor maalesef hayat çok pahalı. Bizim tek maaş ben doğum yardımını falan altına çevirdim birde ailem destek oluyor bayram harçlıklarını falan altın yapmıştım