Seymahakan Kızlar iyi geceler.. Anlam veremediğim bi durum ama sabah uyandım işe gittim hiçbişeyim yok. İşte aniden bi enerjim düşüyo halsizleşiyorum üşüyorum ateşimmi cıkıyo anlamadım. Bu saat oldu hala aynıyım. İçimden atesler cıkıyo resmen üstüne bide yatarken carpıntım oluyo ertesi gün geciyo 29. Haftamdayım 2 kere daha böyle oldum. Bi sebebi de yok bence üsütmüyorum degerlerim gayet normal... sadece asırı asırı kabızlıgım var onun etkisimi var acaba varmı benim gibi olan sanmıyorum ama :)
Irmakdkm Ateş basması çarpıntı 24. Haftadan beri var kulaklarıma kadar çıkıyo sanki güp güp ve ateş :)) 29 haftayız bizde bebiş çıkınca düzelcen diyorlar 🙏🏼💙
Seymahakan Oluyomu yani 😯 ben kabızlıktan falan zehirlendimmi acaba diye düşündüm resmen :) grip olduggumda bile bu kadar düşmüyorum şimdi bişeyim yok ölücem halsizlikten.. aynen benimde kulaklarım falan yanıyo yüzümde sirkeli bezle yatıyorum😁
Irmakdkm Seymahakan sırt üstüde yatsam sağada yatsam solada oluyo kalkıp kendimi havalandırıyorum 😂 yapacak bişi yok başka 🙏🏼
Irmakdkm Seymahakan uykuda nefes boruma tükürcüğüm kaçtı zor kalktım şu nefes darlığından bıkkınlık geldi ter içinde kaldım ya çıksada düzene girsek zamanı gelip bebeklerin 😒