Kızlar bebeğim 7.ayina kadar meme reddi yaptı gün boyu süt sağdım 12 gibi uyuyup gece 2 de uyanıp yine süt sağdım 1 saat sağım sonrasi içir yıka derken yoruldum tam sağımdan pes ederken meme aşığı oldu,9.ayda gece biberonla mama vermeye başladım hastalanınca onu birakti şimdi 2 de anca uyuyorum,sadece meme gece boyu asla uyutmuyor,göğsüm acik kalsın her yarım saatte bir memeye gelsin istiyor beraber uyuyoruz,inanın gece uykusuzlugu mahvetti o bağın guzelligini tadınca 2 yaşına kadar emziririm demiştim ama enerjim kalmadı..gece sıfır uyku gündüz ful ayaktayım yoruldum…
Ne önerirsiniz memelerime sinir olmaya başladım,gece çığlık sonrasi tırman atleti kaldır göm kafayı emcukle sabah gözümüzü açıyoruz hemen üstüme tırmanıyor,napıcam bilmiyorum