Cimcime30 Kızlar günaydın bat 5 Temmuz benim memleketteyım test falan almadım yanıma gecıkmeyı bekleyecem sormakmıstedıgım erken gebelık donemınde olma belırtı olması şart mı aman aman tanı belırtı olmayıp ta hamıle olduğumu öğrenen oldu mu
Aydan95 Cimcime30 ben bide regl olmustum😂hic bi belirtm yoktu gogus hassasiyeti nedir bilemedim o derece 😁
Cimcime30 mm_m954 Hadı ya masallah ben 11 sene önce hamıleydım hatırlamıyorum sındı ıkıncıyı düşünüyorum
Gylcu Hiç ama hiç yoktu belirtim akıntı falan da yoktu göğüs hassasiyeti biraz vardı ama regl günüme 3 gün kala o da tamamen kesilmişti sadece 3 gün kala ara ara gelen regl sancıları vardı kesin regl olucam sanıyordum 🙈
s2121 Rutin bir doktor kontrolünde 5 haftalık hamile olduğumu öğrenmiştim hiç bi belirtimde yoktu benim de bana da süpriz olmuştu hiç bir beklentim yoktu çünkü