Gizemligizemli Kanamam hâlâ var ama bebegimle ben cok saglikliyiz❤️ toplu crvap olsun diye burdan yazyorm ama belli bir süre daha hastanede kalammaiz lazm🙁
Musilk-1 Gizemligizemli çok geçmiş olsun doğumdan sonra sizde bu kadının saçını yolun ne biçim insanlar var inanılır gibi değil
Daisyy000 Gizemligizemli Ay çok geçmiş olsun. Şikayetçi oldunuz mu,hastane polisine haber verin sıcağı sıcağın halledin..
Elif3419 Gizemligizemli çok geçmiş olsun canım çabuk toparlarsınız inşallah🤲🏻🤲🏻 neden peki kanaman devam ediyormuş ne dedi doktor? Eltin özür diledi mi senden😠
yasarceyda12 Musilk-1 eşim ve kaynanam bana bırakmazdı zaten kayınvalidem kesinlikle böyle birşeye izin vermez hesabını sorardı aynı şekil bende yapsam banada sorardı eşimde çoktan gerekeni yapmıştı konuşma ve laf anlamında
Kanye Musilk-1 bn yizunu görmüyorum zaten çirkef 😂en son bana sebepsiz yere tartıştı bende beddua ettim Allah’a hvle ettim.
Daisyy000 Elif3419 Eltin özür diledi mi senden😠 Hamile eltisine bunu yapanda özür dileyecek erdem olacağını sanmıyorum. Dilese bile başına geleceklerden korktuğu için yapar, şikayetçi olmasınlar diye
Elif3419 Daisyy000 ayyy ne bileyim yinede gelip yalvarıp özür dileyip helallik istemesi gerekiyor bebeğin vebalini nasıl ödeyecek