Sevim41 Bilemiyorum, her şeyi de aşıya bağlamak ne kadar doğru. Tabii her işlemde ufak da olsa risk vardır. Siz de haliyle endişe etmiş olmalısınız. Ama ben böyle durumlarda doktoru dinlemeyi tercih ediyorum. Uzman olan onlar sonuçta, internete kalsa ufacık şeyleri felakete bağlıyorlar. 😊 inşallah sorunsuz bir hamilelik geçirirsiniz, gönlünüz rahat olsun 💐