Bende ilişkiden 1 hafta sonra test yaptım negatif çıktı sonra 12-13 gün bekledim pozitif çıkınca da kan idrar tahlili verdim.
Negatif çıkınca insan çok üzüyor da 😔ama işte daha fazla hayal kırıklığı olmaması için biraz daha bekleyip birşeyler netlesince doktora gitmek daha iyi olur