Günaydın annişler 🌸
Benim kafama takılan bir kaç soru var. Ben çoğul gebeyim 30. Haftada rapor almam gerekiyor ama 30+0 cts günü. Bazı yerlerde ve burada bazı yorumlarda tam 30+0 da almayıp örneğin 30+3 te alırsam vs hak kaybına uğrandığına dair bir şeyler okudum bu doğru mu?
Ben özel klinik takipliyim sanırım oradan alamayacağım o zaman 29+6 da ya da 30+2 de devletten alabiliyor muyum yoksa cts tam günün de özele mi gitmem gerek? -Bir de mesela şuan 26+3 üm ya e nabızda 27 gözüküyor buna göre mi yoksa normal günüme göre mi randevu alacağım?
Bir de örneğin ben çalışabilir alıp bir iki hafta sonra çalışamazsam ve 35 ten (çoğul gebelikte 35) önce ayrılırsam 32 gibi vs. O çalışmadığım 3 hafta için hak kaybına uğruyor muyum? Böyle bir bilgi de okudum bilenler aydınlatırsa çok sevinirim 🙏🏻