Hazarerkol Kızlarlar üç gündür kahve rengi akıntım vardı ara ara kiramplar giriyordu karnıma bu sabahta uyandım rahminim üst tarafında çok kötü ağrı var neden sizce gebelik olabilirmi
Sezei Hazarerkol kuzum bende geçen hafta öyleydim çok fena kramplar karın ağrıları geberdim resmen dün çoook açık pembe leke geldi peçeteye silince 1 2 saat sabah uyandım devamı yok tertemiz bugün kan vermeye gidiyorum haber ederim
Aydan95 Hazarerkol test yapin, olmazsa regl gununu bekleyn yine gelmezse , kan verin. Eger gebelik cikmazsa doktora gorunun
Hatice_11 Sezei bat kaç acaba benim de dün gece iç çamaşırımda 2 3 damla kahve rengi lekem oldu bu sabah yoktu bir gebenin günlüğü kaset test yaptım negatif çıktı bat 4 . Acaba erken mi yaptım
Hazarerkol Sezei ay çok sevindim rahim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah darısı İsteyen herkese inşallah 🤲
Hazarerkol Sezei benim bildiğim pembe leke yerleşme kanaması zaten pembe leke gördükten en az 5 6 gün sonra kesin belli olur
Sezei Hazarerkol bende öyle biliyorum canımın içi şimdi çamur gibi baya kahverengi ama azaldı inşallah yükselir rabbim hepimize nasip etsin