aanne_1998 24+6 serlajlıyım ve bugün akşam çok minik bir leke görmeyle hemen hastaneye geldim 3cm açılmam olmuş ve sancılarım var çok korkuyorum duaya ihtiyacım var
Parlalina aanne_1998 Rabbim yardımcınız olsun. Umarım aceleci bi bebiş olmaz vazgeçer kalır içinizdee. Kötü düşünmeyin lütfen dualarımız sizinle
Mybabyyyyy1 aanne_1998 Canım konuşmuştuk daha önce hatırlarsan eğer , çok çok geçmiş olsun tüm dualarım seninle inşallah hiç birsey olmaz 😘 Şimdi nasılsın baktı mı kendi doktorun ? İlaç felan kullanıyor muydun ?
Kikiriki aanne_1998 çok geçmiş olsun son durumunuz nedir acaba? Doğum süreci veya zamanıyla ilgili doktorlar bir fikirde bulunuyor mu
aanne_1998 Parlalina çok endişe ediyorum korkuyorum inşallah erken gelmez en azından 28. Haftaya kadar Allah razı olsun sizden 😭😭
aanne_1998 Mybabyyyyy1 kendi doktorum şimdi baktı şuan herşey normal korkma dedi alttan muayene ettirmicem karışmicam oraya dedi bi kaç tahlil istedi öğleden sonra ise perinatoloji doktorum gelicek birde o görücek beni
Mybabyyyyy1 aanne_1998 çok şükür çok sevindim , inşallah diğer doktorunda baktığında güzel haberler verir 🌸
Aysglshn rabbim yardımcınız olsun inşallah içeriyi sevsin inşallah ne kadar geç gelirse o kadar geç gelsin
aanne_1998 Mybabyyyyy1 hastaneye yatışım yapıldı Zeynep kamildeyim şuan ilaç tedavisi görüyorum bebeğin kesesi aşağı sarkmış tedavi görüyorum doğuma kadar burda olacağım çok duaya ihtiyacım var