Melodyyyy Merhaba, benim sadece 1 kez bastirdilar sanirim yaklasik 1 dk kadar fln surdu, kum torbasi koymadilar. Bastirma sirasinda agri ve aci hissettim ama dayandim sonrasinda bir rahatlama geliyor zaten. Ama bir kez yaptiklari icin sanirim rahimda kan birikmesi olmus kontrole gidince doktorum bir daha karnima bastirdi🌪️ Ara ara bana da bastirmami soyledi. Dayanilmayacak bir durum degil korkmayin🌿 Saglikla kavusun insallah