Kızlar eşim 2 gündür diş ağrısı çekiyor 2 saatte bi ağrı kesici içiyor. İğrenç devlet hastaneleri malum 20 gün sonraya randevu veriyor özele gittik oda kanal tedavi yapılacak ama enfeksiyon var 3 gün antibiyotik kullan gel bu dişe bişey yapılmaz dedi ama eşim acıdan inliyor asla duramıyor. Enfeksiyonlu dişe kanal tedavisi yaptırsa ne olur bilen var mı