Zeynep1401 Gözümde arpacık çıkıyor buna ne iyi gelir ne çabuk geçirir. Bir de direk eczaneden krem alıp kullansamolur mu doktora gozukmeden
ftmnrshn İki gün önce bende aynısını geçirdim sık sık sıcak çayla kompres yapın birde inanır mısınız bilmiyorum bana çıkmayan göze sürme çek diğer göz kıskanır iyileşir dediler onu da yaptım çay mı sürme mi bilmem cabucak geçti 😊