Eymen0212 Kızlar bu sabah Allah’ın izniyle doğuma gideceğim 38+6 hafta da eleniyorum 🖐🏻 Heyecan var mı yok mu bilmiyorum şuan bişey hissetmiyorum mecburi sezeryan olacağım dualarınıza talibim 💝
Edizhr Eymen0212 tamm sen doğur gel biz seni bekliyoruz bacım 🤭🥹😍 inşallah kolay su gibi bir doğum olur sağlıkla kavuşursun evladına
Nazblbl Allah sana sağlıklı, güzel ve kolay bir doğum nasip etsin🥹 Sağ salim güzel evladını kucağına alman dileğiyle 🫶🏻♥️
Rkyc7 Eymen0212 nasıl geçti bende yarin sezaryene gireceğim ağrınız var mi acaba hayırlı olsun bebeğiniz 🌸🐣
Eymen0212 Rkyc7 çok teşekkür ederim evet ağrım var maalesef çok zor oturup kalkıyorum yatamıyorum diye ağlamak üzereyim 🥲