isimsiz19 Yaprakunallar ay benimde bat 8 her ay kendime hamilelik belirtisi uydurduğum için bu ay da çok var😂 olmiycağını bilsemde yinede içimde bir umut işte test yapmıyorum 3,4 gün kala yapmaya başlarım heralde ya da gecikme beklerim🥲