Arkadaşlar ben şeker ölçüm sonuçlarımı hep 140 ı geçmesin diye hesaplıyordum. Bugün şöyle birşey öğrendim 120 yi geçmemesi gerekiyormuş. Ben evde hep ölçtüğümde 130-140-150 lerde diye panik yapmadım. Size doktorunuz ne açıkladı. Ben pek yüksek değil diye ciddiye almadım. Ama 120 üstü geçiyor benim hep normali zaten 90 110 falan