Mart başında 19 hafta zorunlu kürtaj oldum sonrasında bu durumu kaldıramayıp psikiyatrinin yazdığı bir ilaca başladım. Adetlerim 5 gün sürer 5. Gün sabahında son lekem geldi akşamına ovulasyon dönemi değil diye korunmasız ilişki yaşadım normalde çok dikkat ediyorduk bi gaflete düştüm. Adetime normalde 1 hafta var ama karnıma ağrılar giriyor akıntım var geçen hafta arkadaşım beni rüyasındagebe görmüş şuanda gebelik düşünmüyorum moralim çok bozuk bu ilaçlarla hamile kalırsam bebek anomalili olur mu aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum sürekli ağlayasım geliyor.