Minkowski07 Selam kızlar 6+1 gebeyim kilolu hamile kaldım doktoruma sordum ilk 3 ay çok sıkı olmayacak şekilde diyet yapabilirsin dedi aranız da diyet yapıp kilo veren oldu mu bebeğe zararı var mı ?
Kanatlarimruhumda Minkowski07 Ben de 5. Haftada diyetisyenle başladım 3 hafta oldu 3 kilo verdim. Hiçbir zarari yok aksine hem rahat hamilelik için hem de gebelik şekeri için cok faydali. Ilk gebeliğimde yapmadigima pusmanim
Melek2373 İlk üç ay bebeğe hiçbir zararı olmaz aksine rahat bir gebelik geçirirsiniz biraz kilo verirseniz bir diyetisyen eşliğinde ilerlemenizi öneririm
Askannnnn Bende kilolu hamile kaldım öğrendiğimde 4+6 haftalıktı diyetisyene gidiyorum beş kilo verdim şuan 9 haftalık hamileyim
Minkowski07 Kanatlarimruhumda ben ilk gebeliğimde çok değildi kilom ama hamileliğimde çok aldım sonra kaldı veremedim tekrar hamile kalınca 94 le hamile kaldım şuan