twokidsmom Gec döllenme yaşayan hamisler buradaki takibinizi son adete gore mi yapıyorsunuz yoksa ultrasona gore mi? Doktorum ultrasonda tarihi değiştirmedi çünkü o yuzden birazcık kafam karışıyor.
YyyyYasemin twokidsmom yani adet tarihime göre geç döllenme doktor ultrasonda kaç haftalık görüyorsa ona göre takip ediyorum mesela geçen gittim 6+5 olması gerekirken birden 7+3 oldu ıygulamada düzelttim şuan 8 haftalığız Allahın izniyle
sraleyna twokidsmom doktorum ultrasona göre yapmıştı bana yeni bir son adet tarihi bu görünüyor bebeğin boyutuna göre demişti
twokidsmom YyyyYasemin benim adete gore 12+3 olmasi gerekirken ultrasona gore 11+4. Uygulamadan ben de düzelterek gidiyordum ama sizler nasil yapıyorsunuz merak ettim. Bide acaba gününü yakalayacak mi? Yakalamazsa sorun olur mu? Kafamda deli sorular :)
sraleyna twokidsmom tabii benim regl tarihimden 20-25 gün kadar geçmişti eğer son regl günüme göre hesaplansa sezaryen gibi bir durumda erken doğum olacaktı doktorum da buna göre ve betaya göre tabii değerlendirip buna göre ilerleyeceğiz dedi
Melek2373 Bende de aynı durum yaşandı ve bir hafta ileri olarak belirlendi son adet tarihim. Şuan 39+5 im ve bebikte hala bir gelme durumu yok belliki doğru hesaplamış doktor. Sizde doktorunuzun belirlediği tarihe göre ilerleyin bence.