Selamlar kızlar, 38+4üm çatı muayenesi oldum, doktor kemiğin biraz basık ama normal doğum yapabilirsin gibi dedi. Ikınma süren uzun olabilir dedi. Bebek şu an 3180 gr iri bir bebek değil acaba normal doğurabilir miyim muayenede böyle bir durumla karşılaşan oldu mu, sonuç ne oldu merak ediyorum