Herkesin tecrubesi farkli,kiminin cok kolay olur kiminin cok zor ve bunu maalesef kendin tecrube etmeden yasayamazsin. Normal dogumun komplikasyonlari cok, o yuzden doktorlar da sezaryeni tercih ediyor ne kendini ne de gebeyi riske atmamak icin. Dogumuna ne kadar var bilmiyorum ama bunlari dusunup stres yapma, burda herkes guzel dogum hikayelerini anlatiyor kotu bir sey anlatani da lincliyolar hassas icerik vs diye.. normal dogum yapip hemoroid ya da makat catlagi yasamayan pek nadirdir heralde bunlari kimse yazmiyor:) oyle kolay seyler degil. Doktorunu dinle gercekten uygun degilsin ve cok zorlanirsin dediginde onu dinle ben dinlemedm pismanim :) sanci da kimisi bak hissetmiyor kimisi de acidan duramiyor..kendi kotu tecrubemi anlatmak istemiyorum. Ama kosullar uygunsa neden bunu tecrube etmeyesinki belki de cok kolay olur, zaten gidisata gore doktorun yonlendirir. 5 parmagin 5i bir degilken herkesin yasadigi da farklidir kistas olarak bunu alma. Boyle yaratildik kadin olarak ve olmasi gereken normal olan tibbi zor bir durum yoksa denenebilir, yurtdisinda secenek olarak sunulmuyor bile herkes normal olani deniyor bir sorun oldugunda secenek sezaryen oluyor bunu da unutma, o yuzden akisina birak, doktoruna guven