birmayismasali inan hareketlerini hissedene kadar bu endişe devam ediyor. Hareketlerini hissedince ilk başlarda az hissettim diye endişeleniyorsun ve sonra yerinde durmamaya başlayınca rahatlıyorsun. Yapabileceğin tek şey imkan varsa dr a gitmek. Bende çok endişeli bir yapıdayım. Bir bahane bulup sık sık gidiyordum 2 haftada bir hatta 3.haftayı geçirebildiğimi hatırlamıyorum. Ama inan geçiyor. Bunlar kaybetme korkusu ve bunu aşamazsın. Sadece kabullenmen ve olacağın önüne geçeneyeceğini, endişe duyarak bebeğede stres yaşatmanın ikiniz içinde anlamsız olduğunu vs. düşün. Sürekli içinden ve onunla konuş. İyi olduğunu biliyorum, hissetmesem bile orada hareket ettiğini biliyorum. Senin için sabırsızlanıyorum vs de sürekli ve olumlu düşünceleri içinden tekrar et. Çok iyi geliyor.