Kızlar şükürler olsun Temmuz doğum ayımız ve ben bugünleri çok sabırla bekledim iki kayıptan sonra bu bebeğimiz bize şifa gibi gelecek inanıyorum 🌸aşırı zorlanmaya başladım zor nefes alma burun tıkanıklığı gece uyuyamama karın sertliği mide yanmaları say say bitmeyecek her şey var sanırım doktorumuz 37 de doğum olur demişti başlarda bakalım haftaya kontrolde 37 oluyoruz inşallah en kısa zamanda bizde sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize , bu ay doğum yapacaklar ne durumdasınız