Miraela Selam arkadaslar ikinci kizimi bekliyorum, ilk dogumum 40+1de epiduralli normal dogum oldu. Ikinci bebekler daha erken gelir dendi hep cevremde, sanirim buda bende bir beklenti yarattı. Fakat nişanım da suyum da gelmedi. Zaman zaman enerji patlamasi yasiyorum. Zaman zaman bitkinim. Yalancı sancilarim coook artti. Hatta bazen saat başı yarim saatte bir geliyor ama uzaninca geciyor. 🤷♀️ sag salim kucağımiza alalim fakat son günler hakikaten cok daha zor. Ozellikle başına ne geleceğini ne zaman geleceğini bilememek.
eminem19 Miraela Aynen bende senin gibiyim. İkinci bebeğime hamileyim ve 38+3 olduk agrılarım var ama ne gelen var ne giden. Sağlıklı bi şekilde bi an önce gelselerdi bi günler geçmiyor sanki
Gulhan2692 Miraela 38+1olduk sabah kontrolümüz var bizimde iki gün bi ağrı sancı yokladı ama yalancı sancılar kısa süreli ve hafifti, büyük ihtimal çatı muaynesi yapicak bakalım 😊 Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin sağlıcakla kavuştursun evladına inşallah 🙏
imranaraz Miraela benimde ilk hamileliğim 38+5 ama yok yalancı sancılar fena halde var kasılmalarımda var çocuğun hareketlerininde maşallahı var hepsinin ama ne su ne nişan yok bende 🤔🤔
Miraela eminem19 yolun sonuna geldik aslında ama bu günler cok daha zor. Kızım devamli anne çıksın artik kardesim diyor 😊😊😊 çocukta sıkıldı. Yürüyüs yapıyorum cok hareketliyim ama malesef. Olmayınca ol mu yooor. 😂 yerlerini cok sevdiler sanırım.
eminem19 Miraela aynen benim de kızım var sürekli soruyor anne gelsin artık diye ama geleceği yok sanırım bize de son gün 5 Mart verdi doktorumuz insallah sağlıklı gelsinler kuzular ☺️🥰
SeydaBesir-nal bende 37 ci hftadayim doktor kontrolum vardi suyum azalmis dendi ara ara agri giriyo ama boyle kasilma tarzinda sadece rahatsiz edici :) bakalim kizim ne zaman gelicek :) yürürken vs baski hissediyorum fazla yuruyemiyorum aamaa baklim ne zaman gelicek ilk dogumum olucak korkuda bastiiiiii :)