[silindi] Bebek_28 ben eskişehirliyim kaynım Diyarbakır’da yaşıyor canım, yeni katılmışsın hoşgeldin 🌸
ikiprensannesii_ [silindi] çok güzel yer. 🤩 Eşim bu uygulama yüzünden bizimle iletişimi kestin diyor 😆😆