stmeri ben 10 haftadır diyet yapıyorum
Tokluk 1. Saat 222 2. Saat ise 263 çıkmıştı şeker yüklemesinde
Çok ilginç ama benim şekerim bu kadar yükselmiyor asla
Sabah açlık 78-90 arası tokluk 1. Saat en fazla 145 falan oldu 2. Saate de baya düşüyor
Yani diyet listesine uyun mutlaka, şekerinizin düşmesine de izin vermeyin yükselmesinden çok düşmesi de tehlikeli çünkü