16 haftalığım yarın gidicem umarım öğreniriz biz kesin kız hissediyoruz illa kızımız olsun gibisine değil yada belirtilerim kız yönünde değil ama ilk öğrendiğimizden beri kız hissediyoruz erkek olursa şaşırırız ama kız olduğundan eminiz 😅😅umarım bütün hamişlere sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim