Veronika1 Kızlar ikinci hamileliğim 18. Haftadayım ama hala hareket hissetmedim sağlıklı giden bi hamilelik doktor randevum 2 hafta sonra
Bicirik2025 Veronika1 24 e kadar hissedemeyebilirsin normal . Her bebek farklidir biri cok hareketli biri sakin korkma hic. Daha var 🌼🌼
Fadime97 Veronika1 kişiden kişiye değişiyor galiba yaa ben 16da hissettim ama genel olarak ilk hamilelikte doktorlar bile 20.haftadan sonra hissetmeye başlarsınız diyorlar
Deletedmom_182 Veronika1 Bende 18. Hiç hissetmedim. Tanıdıklarımda 26.haftada hissedenler var.normalmiş
Redak58 21 de hissettim dert etme gittiğimde plesentanin önde olduğunu bu sebeple geç hissettiğimi söyledi ben endişe edip kendi doktoruma değil de devlet Hastanesi’nde bir doktora randevu almıştım istersen öyle yap ama boşuna endiseleniyorsundur benim gibi
Veronika1 Redak58 endişelenme değilde hep ikinci hamilelikte erken hissedilir diyolar ya ondan merakla bekliyorm :)
Veronika1 Bicirik2025 ilk hamilelikte 17. Haftada net hisetmiştim ikincide daha erken hissedersin demişlerdi ama bu öyle olmadı 🙂
Hgknf-223 İlk gebeliğim 16 da hissettim şuan 19 haftalığız daha sık hissetmeye başladım tatlı şeyler yiyince daha hareketli oluyor