Kızlar eskiler üstüne görme diye birşey dermiş eskiden. 5 haftalık gebeyim dünde yazmıştım doktor ilacı günde 4 e çıkardı ama kasık bölgemde sanki regl sancısı gibi oluyor düşük yaşayanların tecrübeleri neler yaşadınız nasıl başladı yâda böyle kanaması olup çocuğunu kucağına alan oldu mu pedlerdeki gelen kan iki pedi anca doldurur 2 günde tecrübeli hanımlar lütfen yardım