Nesl ben arada devlet hastanesine bazı testler vs için gitmiştim orada 34. Haftada başlıyorlarmış, normalde özel takipliyim geçen hafta 32. Haftamdı ilk nst yapıldı. Şehir hastanesindeki doktorda eğer herşey yolunda gidiyorsa özellerde genelde 32. Haftada devlet hastanelerinde 34. Haftada başlıyor diye söylemişti.