Merveeeeeee01 Yolu yarıladım kızlar 20.haftaya giriş yaptım heyecanlıyım ve korkuyorum bakalım herşey güzel olacak inşallah 🙏
Merveeeeeee01 papatyakokulugece valla korkumun sebebi kiloluyum yüksek tansiyonum var 5.aya girdim kıpırtı var ama anlamıyorum gibi ya daha büyük bir hareketlenme bekliyorum yada anlamıyorum bebeğe bir şey olurmu diye korkuyorum hep elim karnımda