Haticeodabasak55 Merhaba hanimlar 12+3 deyim ve leke geldi koyu bir sekilde kanama değil yanliş anlasilmasin sadece lekeler acaba normalmi ilk hamilelik olduğu için korkuyorum
Gg06 Haticeodabasak55 Leke ya da kan fark etmez. Gebelikte olmaması gerekir. Bu konularda anında doktora hemen. Doktor yoksa acile
Sevl Haftada kahverengi leke nırmal değil kanama alanın olabilir erkenden baksınlar hastaneye gitmeni öneririm
Cicek_ Benimde 12. Haftada olmuştu, kanama alanım vardı. Hamileliğimin başından beri progestron fitil kullanıyordum biraz aksattığım için oldu sanırım. İğne kullandım 2 kez ve fitilin dozunu yükseltti doktorum. Mutlaka gitmelisin doktora.