Badesmom 30 haftamdayım saat 22 den beri adet ağrısı gibi başladı artıyo gibi kasıklarım acıyor belim ağrıyo nedir acaba bu? Korkuyorum
Msalbyrk Badesmom ben 38 haftadym o ağrıyı beklyorm. Belden vuruyorsa gttkce artyorsa gecmiyoraa dogum sancısı byuk Ihtimal
Kumral60 Badesmom Belinde agri varsa doktora gitmeni oneririm haftan erken henuz bir kontrol olmanda fayda var canim ben 39 bitirdim henuz tik yok dedigin agridan.
MasaaL Badesmom 33 te başladı bende adet ağrısı gibi ağrılar. Ilık dus alıp dinleniyordum canım. Nst güzel çıktı sancım görünmedi ağrılarımın olmasına rağmen. Ama benmki düzensizdi. Doktorum böyle olması doğumun iyi geçeceğinin belirtileri demişti.
nuran34 Badesmom Panik yapma ama her ihtimale karşı doktora gidip ciğer geliştirici iğne vurdur. Tedbir alman iyi olur.
Rabiaizgi Erken dogum olabilir belki ben 36 haftamdayim hic olmamisti öyle bi sanci, yurdisinda kaliyorum oyuzden turkiyede nasil bilmiyorum doktorunu veya hasteneyi arayip sor bi bence. Allah yardimcin olsun 🤲🏼
MasaaL Kumral60 benim sol bacagıma kramp girdi kasıgıma yakın, bacagımın ön yüzüne yani. Hafiften belime de vurdu ağrısı. Normal midir ki? 36 oldum şimdiii😭
Kumral60 MasaaL o normal canım belden girerse doğum sancısı ama en önemlisi doğum ağrısı oldugunda düzenli sancı olur ona dikkat et.
Gazize 37 oldum o adet sancısı nişan in gelebilir onun habercisi ve doğum ün yaklast8ginin habercisi 1.5 haftadir gün aşırı bende de oluyor canım
AygyulSina Badesmom doktorunu arasan veya hastaneye gitsen iyi olur dogum baslamis olabilir suyun falan gelmediyse serumlarla durdurabiliyorlarmis sanirim
Nurayse 31 haftalikkeen ole sancilandim dr gittim 48 saat musade altina aldilar ciger ignesi yaptilar 2 defa sonra nidilat die ilac var erken dogumu onlemek icin icirdiler sukurler olsun durdurdular su an 36+4 gun oldu dr gidin bence