Ssozdmr mesela hem sling hem kanguru gereksiz birinden biri alınabilir.
Yataş juno çok kısa süreli kullanılıyor diyorlar hem reflü yatagi hem juno gereksiz. Bebeğinizde reflü olursa reflü yatağı almak en iyisi.
Banyo termometresine gerek yok dirseginizle ayarliyorsunuz zaten.
Hem manuel hem otomatik olan aspiratör gerek yok direk otomatik alabilirsiniz.
Banyo desteği ve banyo filesi ikisi birden de saçma olmuş ben direk fileyle yıkıyorum. İlerleyen zamanlarda portatif oturak oluyor ya onlardan alacağım.
Uyku arkadaşı kullanmiyorum o konuda yorum yapamayacagim.
Göğüs kalkani ve gümüş kapak ikisi birden alınmaya gerek yok birinden biri ihtiyaç halinde alınabilir. Ben kalkan kullandım yeterli geldi.
Sağım makinesi ihtiyaç olursa alınmalı bence belki ihtiyaç olmayacak veya manuel iş gorecek.
O kadar çok biberona gerek yok aventlerde zaten antikolik özelliği oluyor ekstra antikolik isterseniz direk öyle alın gene gene bir sürü biberona gerek yok.
alt açma çantası gereksiz direk tek kullanımlık örtüler daha iyi oluyor.
Oto koltuğu şuan kullanacak misiniz? Yoksa ayriyetten pusetiniz var mı bebek arabasında? Varsa oto koltuğa suan gerek yok biz 4 aylık olduk hala pusette taşıyoruz arabada.
Nebulizator buhar makinesi falan hiç almadım ihtiyacım olmadı henüz. Olursa o zaman almayı düşünüyorum.
Oyun matı, halı, çıngırak, kitap falan bunlar için baya erken. Oğlum 4 aylık daha anca çıngırak ile oynuyor hışırtılı kitaptan anlamıyor bile henüz 😅