elifmomy benim oğlum da yoğunbakımda yattığı için olmuştu ama 4 yıl oldu hiç hatırlamıyorum ki🤷♀️ muayene olduğu hastaneyi arayıp sorsanız? Bugün kullanılması gerekiyordur belki, doktor bu saatte yoksa bile durumun hassasiyetinden bahsederseniz doktora ulaşıp size dönüş sağlarlar diye düşünüyorum.