gozde-3535 ben burda haftada 1 gittiğim için vazgeçtim zaten Amerika’dan.
Bir de öncesinde gitmek vs gerekiyordu o yolculuk gözümde çok büyüdü
Neyse zaten anne ve baba da vize varsa çocuğa direkt vize veriyorlar
Zaten Avrupa oturumumuz da var Amerika eksik kalsın 😂
Sizin için de umarım hayırlısı olur ve vatandaşlığı alır bebeginiz 🩷