Merhaba hanımlar 38. Haftamdayım doktorum bugün planlı sezeryan yapmak istedi ama ben normal doğum istiyorum ilk çocuğum sezeryan ile dünyaya geldi ve benim için zor bir süreçti o yüzden ikinci doğumu normal istiyorum bunun üzerine doktorum alttan muayene etti ve bol yürüyüş yapmamı söyleyip beni eve gönderdi geldiğimde kahvemsi kanlı bir leke geldi ve hafif hafif de sancım var normal mi ve alttan muayene açılmayı tetikler mi