Cansutkbs Kızlar sabah sezaryan oldum hala gazımı çıkaramadım bol bol yürüdüm sıvı aldım ama olmuyor napmam gerekiyor bilgisi olan var mı
Melikebelo Cansutkbs gazını cikarman için ilaç veriyorlar hamsirelere şöyle sen gazını cikamadikca gazın sırtına çıkacak ve omuzlarin sırtın ağrımaya baslicak
Nevo Cansutkbs gözünaydın canım yürüyüş rezene çayı kayısı suyu kolaylaştırır yada gaz sıkışması olmuştur hemşireler yardımcı olur
gozz Cansutkbs ben de çektim o acıyı çok zor.Hemşireler tadı kötü olan bir ilaç veriyor yani sıvı,ben ayrıca kayısı suyu içmiştim rezene içtim sonra ishal oldum :) :)